Zasady rozpatrywania reklamacji

W SXE DIGITAL Limited chcemy, aby nasi klienci zawsze oczekiwali od nas najwyższych standardów świadczonych usług. Wiemy jednak, że czasami nie wszystko idzie zgodnie z oczekiwaniami. W rzadkich przypadkach, gdy nie jesteś zadowolony z naszych usług, chcemy abyś od razu nas o tym poinformował.

Abyśmy mogli szybko rozwiązać twoją skargę i upewnić się, że rozmawiasz z właściwą osobą, mamy wewnętrzną procedurę rozpatrywania skarg, opisaną poniżej.

Co zrobić, jeśli chcesz wnieść skargę

Pierwszy krok - Skontaktuj się z nami

Większość problemów można rozwiązać poprzez bezpośredni kontakt z naszym biurem Obsługi Klienta.

Email: kontakt@1-pozyczki.pl

Możesz także skontaktować się z nami drogą listowną:
SXE Digital Limited
20-22 Wenlock Road
Londyn, N1 7GU
United Kingdom

Potwierdzimy otrzymanie skargi do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Zapewniamy, że rozpatrzymy ją i poinformujemy Cię o wyniku postępowania w ciągu 30 dni od dnia otrzymania Twojej skargi.

Nasz zespół jest odpowiednio przeszkolony, aby móc pomóc Ci w rozwiązaniu ewentualnych problemów powstałych w związku z korzystaniem z naszych usług. Z reguły większość problemów może zostać rozwiązana natychmiast przez agenta działu Obsługi Klienta lub w razie potrzeby, jest kierowana do managera odpowiedzialnego za ten dział.

Drugi krok - jeśli nie uważasz, że problem został poprawnie rozwiązany

SXE DIGITAL Limited zawsze będzie dążyć do rozwiązania Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie będziemy w stanie rozstrzygnąć reklamacji na miejscu lub w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania, wyślemy Ci niezwłocznie pisemne potwierdzenie skargi.

Jeśli rozmawiałeś z zespołem działu Obsługi Klienta i nie uważasz, że twoja skarga została rozpatrzona w odpowiedni sposób, poprosimy Cię o złożenie formalnej skargi. Można to zrobić przez telefon, e-mail (reklamacje@1-pozyczki.pl) lub listownie

Podczas korzystania z poczty elektronicznej jako metody kontaktu, prosimy o podanie tytułu wiadomości "Formalna skarga", abyśmy mogli nadać jej prawidłowy tok rozpatrywania.
Spróbuj na tym etapie podać jak najwięcej informacji, aby pomóc nam szybko dotrzeć do źródła problemu.

W ciągu 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania, potwierdzimy otrzymanie Twojej skargi a następnie w pełni ją rozważymy i zbadamy.

Zapewniamy, że w celu bezstronnego rozważenia Twojej skargi, osoby, których może ona dotyczyć, nie będą zaangażowane w proces jej rozpatrywania.

W niektórych przypadkach, gdy potrzebujemy więcej czasu na ukończenie dochodzenia, skontaktujemy się z Tobą, aby Cię o tym poinformować. W takich przypadkach, rezerwujemy sobie prawo do przedłużenia trwania dochodzenia do 8 tygodni od dnia złożenia przez Ciebie skargi.

Trzeci krok - jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany nasza odpowiedzią na Twoją skargę

Masz prawo skierować swoją skargę do Rzecznika Finansowego, który jest właściwym podmiotem do pozasądowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentem a SXE Digital Limited. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl

W celu rozstrzygnięcia ewentualnego sporu między użytkownikiem naszego serwisu a SXE Digital Limited, istnieje także możliwość skorzystania z platformy ODR

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie sporów drogą internetową między konsumentami i przedsiębiorcami.

Jeśli masz pytania dotyczące naszych zasad dotyczących skarg lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@1-pozyczki.pl lub korzystając z formularza ‘Kontakt’ na naszej stronie internetowej.